sobota, 26 lipca 2014

Prolog + trochę od autorki.

Jestem zwykłą dziewczyną, moje życie to w większości szkoła i dom mam dwie przyjaciółki na które wiem że mogę liczyć. Ale co mam zrobić gdy nagle się wszystko zawala? A wszystko co jak do tond uważałam za prawdę okazuje się być jednym wielkim kłamstwem a większość ludzi nie wie nic o świecie. Teraz nawet nie wiem do końca komu mam ufać.

- Oni mówią że jestem potworem, a ja zaczynam w to wierzyć- powiedziałam zapłakana
-Nie jesteś nim- powiedział gładząc ręką mój policzek i przy tym ocierając moje łzy -jesteś piękna- dodał tak cicho bym tylko ja to usłyszała.

Czy gdy mój świat odwróci się do góry nogami ktoś mi pomoże? Od tej jednej nocy a raczej jednego snu zaczęło się wszystko. To że jestem inna nie oznacza że jestem słaba, będę walczyć aż do końca, o siebie,o mojego demona,o moich przyjaciół.
Chociaż muszę się dopiero wszystkiego nauczyć, bo nadal mam tak wiele pytań a odpowiedź nadal jest tylko jedna... Nie wiem.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Szczerze mówiąc Prolog mi nie wyszedł ale teraz już wam dziękuje za to że ja nawet nie zdążyłam napisać chociaż jednego postu a tu taka miła niespodzianka i 3 wyświetlenia blog powstał dziś więc dziś też dodaje pierwszy post. Za wszelkie wpadki w pisaniu przepraszam ale dopiero zapoznaje się z Bloggerem i mam jeszcze małe kłopoty dziś i tak cały dzień tu siedziałam i próbowałam zrobić tu cokolwiek.
Pierwszy rozdział pojawi się niedługo bo już jest napisany ale muszę zrobić małą korektę. Bohaterów dodam później.
Udanych wakacji, wasza Kurenai x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz